MAT SABU BIADAP, SAMAKAN RASULULLAH SAW SEBAGAI PELARIAN!

495
SHARES
2.9k
VIEWS

Oleh Mohd Nor Izzat Johari

Pelarian Rohingya lari kerana mereka dibunuh beramai-ramai. Sekarang, adalah kita dengar Rohingya masih dibunuh? Saya tidak pasti, anda?

1. Saya terkesan, malah saya yakin ramai terkesan dengan Mohamad Bin Sabu atau Mat Sabu apabila menggelarkan Rasulullah SAW sebagai ‘para pelarian’. Saya terkedu!

Petikan kenyataan Mat Sabu:

“…Pelarian ini kita kena ada kategori, jangan kita menghina semua pelarian, …jangan lupa Islam ditegakkan oleh para pelarian khasnya Nabi Muhammad S.A.W dan Nabi Musa ketika memimpin pelarian dari Mesir untuk diselamatkan daripada Firaun…”

2. Apa yang saya faham ialah, Rasulullah SAW berhijrah manakala Nabi Musa AS pula memimpin untuk menyelamatkan umat Islam daripada Firaun.

3. Mohon Menteri Agama tahan siasat Mat Sabu kerana mengeluarkan kenyataan dan menyamakan Rasulullah SAW sebagai PARA PELARIAN!!!

BERITA PENUH:
https://www.bharian.com.my/berita/nasional/2020/07/715288/jangan-borong-semua-kategori-pelarian-sebagai-golongan-hina-mohamad

4. Saya dapat rasakan kenyataan ini dikeluarkan untuk MENGALIH ISU KEBODOHAN beberapa parti KAFIR HARBI yang sedang terdesak dan ketakutan. Termasuk isu MISTERI BUKIT MALUT!

#PEMBELABersuara

#KitaJagaKedaulatanMalaysia

Dipetik dari laman Facebook beliau di pautan; https://www.facebook.com/107127424044978/posts/285088162915569/

(Penulis turut dikenali sebagai Cikgu Izzat Johari) 

Facebook
Twitter
Email
Telegram
WhatsApp

Related Posts